Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Miercuri, 05 Dec. 2018, 10:20
0
615

(P) Eveniment special pentru piața de Travel Retail din România: relansarea magazinului BestValue Cluj

În urma unei investiții de 800.000 de euro, magazinul BestValue, situat în Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj-Napoca, devine primul magazin din cadrul aeroporturilor din România care introduce un nou concept și design în linie cu ultimele tendințe de pe piața internațională de Duty Free/Travel Retail, deschizând practic seria remodelărilor viitoare ale magazinelor BestValue.

Best Value Cluj
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Millenium Pro Design, lider de piață în sectorul de Travel Retail, relansează magazinul BestValue din cadrul Aeroportului Internațional Avram Iancu, Cluj-Napoca, Terminalul Plecări Internaționale, în urma unui amplu proces de remodelare și a unei investiții în valoare de 800.000 de euro.

Astfel, BestValue Cluj devine al doilea mare magazin BestValue, ca suprafață și cifră de afaceri, după cel situat în Aeroportul Internațional Henri Coandă.

Cu o suprafață generoasă, magazinul a fost proiectat de o echipă de arhitecți din Cluj-Napoca și reprezintă o premieră la nivel de concept și design, fiind primul din noua generație de magazine BestValue.

Acțiunile de remodelare au vizat atât realocarea spațiului pentru categoriile de produse existente – o suprafață extinsă pentru categoria fashion și accesorii –, cât și repoziționarea diverselor categorii de produse. Un element de inovație îl reprezintă integrarea tehnologiei LED, atât pe fațada magazinului, cât și în interior.

Cu un portofoliu de peste 2000 de produse, noul magazin de tip walk-through găzduiește 50 de branduri de parfumerie – printre care Chanel, Dior, Tom Ford, Lancome, Kilian, Hermes, Guerlain, Armani, Yves Saint Laurent, Boss etc. –  branduri de fashion, precum Guess și Desigual sau de bijuterii – Swarovski, Fossil. La acestea se adaugă un sortiment larg de băuturi și dulciuri, jucării, valize și suveniruri.

„Prin această remodelare a magazinului, am încercat să oferim clienților noștri o interacțiune unică, utilizând spații fluide de tip walk-through și facilitând comunicarea vizuală cu ajutorul tehnologiei inovative (ecrane multimedia). Zonele dedicate categoriilor de produse sunt clar evidențiate și ușor accesibile, tocmai pentru a veni în întâmpinarea pasagerilor grăbiți care caută produsul potrivit. Clujul este un reper important pe harta Millenium, iar noul concept al magazinului Plecări Internaționale Cluj-Napoca este trend-setterul care va marca startul schimbărilor de design al magazinelor BestValue”, a declarat Cristian Negoiță, Director General Millenium Pro Design.

Design-ul inovator al magazinului a fost conceput de echipa de arhitecți a Abstract Design din Cluj-Napoca, în colaborare cu echipa de arhitecți Millenium Pro Design.

„Provocarea majoră a acestui proiect a fost transformarea unui spațiu traversat de fluxul principal de pasageri într-un spațiu de retail, unitar și coerent. Soluția adoptată a fost cea de magazin walk-through, o soluție uzuală în travel retail. În acest proiect, am propus o nouă identitate de retail, identitate ce pune accent pe detalii, finisaje și comunicare vizuală. Noul design își propune să transforme experiența de shopping dintr-o necesitate într-o experiență memorabilă și surprinzătoare din punct de vedere vizual”, a spus Adrian Roșca, arhitect Abstract Design.

Aeroportul internațional Avram Iancu din Cluj-Napoca este, în prezent, în plină dezvoltare, iar numărul de zboruri internaționale crește continuu. În primele nouă luni din acest an, peste 888.000 de pasageri au trecut prin magazinul tip walk-through, 22,5% dintre aceștia devenind clienți BestValue.

BestValue este prezent pe aeroportul din Cluj-Napoca cu două magazine pe fluxurile internaționale de pasageri, unul situat în Terminalul Plecări Internaționale, care a trecut printr-un amplu proces de remodelare, și celălalt in Terminalul Sosiri Internaționale, dar
și cu un magazin Crew Shop, destinat angajaților aeroportului, situat la etajul 1, în zona de legătură dintre terminalele Plecări și Sosiri.

Magazinele BestValue din Cluj-Napoca generează 10% din totalul vânzărilor pentru grupul Millenium. 

Grupul Millennium a fost fondat în 1999 și este una dintre cele mai importante rețele de retail din Europa de Est, cu o experiență de 19 ani în domeniul comerțului cu produse de lux. Brandul de retail al Millennium Pro Design este BestValue, iar rețeaua de 16 magazine acoperă cele mai importante aeroporturi din România: București Otopeni (6 magazine), Cluj-Napoca (2), Timișoara (2), Craiova, Iași, Suceava, Bacău, Constanța și Oradea.

Articole din aceeasi categorie
Poliţiştii clujeni fac un apel public pentru identificarea unei persoane bănuite de înșelăciune prinmetoda “Accidentul”.
13 Dec. 2018
17:29
0
Primăria Cluj-Napoca se află printre municipalitățile din Europa câștigătoare ale primului apel de proiecte din programul WiFi4EU al Comisiei Europene.
13 Dec. 2018
09:35
0
Compania de Apă Someș a anunțat întreruperea furnizării apei potabile joi, 13 decembrie pe o stradă din municipiul Cluj-Napoca.
13 Dec. 2018
09:30
0
Marți, 11 decembrie, polițiști ai Biroului de Poliție pentru Centrul Universitar au organizat şi desfasurat o acţiune în Complexul Studențesc Mărăști.
12 Dec. 2018
13:41
1
Platforma civică Demos Cluj organizează joi, 13 decembrie dezbaterea „Criza locuirii la Cluj. Soluții pentru locuințe accesibile tuturor”.
11 Dec. 2018
13:24
3
Luni, 10 decembrie, poliţişti din cadrul Biroului de Investigaţii Criminale al Poliţiei municipiului Cluj-Napoca, au dispus reţinerea pentru 24 de ore a unui bărbat, de 28 de ani, din Cluj-Napoca (făr
11 Dec. 2018
12:07
0

Post new comment

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide